Retouren
Wij doen er alles aan om je bestelling compleet en in goede staat bij je af te leveren. Toch kan het voorkomen dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt om je bestelling te retourneren.
Indien de bestelling beschadigt, neem dan meteen contact op via onze business whatsapp nummer: +316 17884194 of stuur een e-mail naar info@zaynaswimwear.nl Wij helpen je graag om het probleem op te lossen!
Retourvoorwaarden:
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.
Stappenplan:
- Aanmelden
Meldt je retourzending aan door een berichtje te sturen naar onze whatsapp nummer: +316 17884194. Vervolgens vermeld je jouw voor- en achternaam, ordernummer, welk product(en) je wilt retourneren en de reden van je retour. Je ontvangt dan van ons een bericht met het juiste retouradres. Print het retourformulier uit die je op de webshop kunt downloaden en vul deze in.Verpak de producten weer in de originele verpakking. Stop hierbij het ingevulde retourformulier in. - Verpakking
Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos/verzendzak.
Plaats het ingevulde retourformulier in de doos/verzendzak. - Verzending
Lever het pakket in bij het postkantoor.
Bewaar het verzendbewijs goed.
Terugbetaling
- Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten ( je aankoopbedrag) binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst van het pakket over. - Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug.
- Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
- Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Versturen
Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze.
Hier ontvang je een verzendbewijs.
Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld.
Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.
Afhandeling
Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht.
Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.